- Britu dziedātāja, dziesmu autore un mūziķe kļūst par jaunākā Lexus UX vēstnesi
- Kampaņa atzīmē jaunā kompaktā krosovera UX izlaišanu, kas ir viens no Lexus pārdotākajiem modeļiem Eiropā
- Džojas dziesma “Feet Don’t Fail Me Now” tiek izmantota kā TV reklāmas skaņu celiņš
- Eiropā kampaņa tika uzsākta 2022. gada 12. septembrī
Lexus atklāj jaunā UX kampaņu, kuras seja un balss ir starptautiski atzītā, BRIT balvai nominētā Mercury balvas fināliste Džoja Krūksa.
Šī sadarbība iezīmē izmaiņas zīmola talantu stratēģijā, lai sasniegtu jaunāku, daudzveidīgāku un sociāli ieinteresētu auditoriju. Krūksa ir jaunā Lexus patērētāja iemiesojums — vēstnese, kas ar apdomu pārdefinē mūsdienīgu greznību un stilu.
Kopā ar viņas talantu Džojas pārsteidzošais stils ir pārdomāts kultūru un laikmetu sajaukums, ko ietekmējusi viņas jaunība, kas tika pavadīta bagātīgi daudzveidīgajos Londonas dienvidos. Rezultāts ir apzināti unikāla un spēcīga estētika, kas ir jūtama katrā viņas radošajā darbā, jo viņa vienmēr pārkāpj vizuālās robežas, vienlaikus godinot savu mantojumu. Krūksa izmanto savu platformu, lai vairotu izpratni par viņas sirdij tuviem jautājumiem, tostarp ilgtspējību, koncentrējoties uz to, ka nākamajām paaudzēm vajadzētu būt piekļuvei dabas teritorijām neatkarīgi no to izcelsmes.
Jaunās kampaņas koncepcija ir “enerģija, kas virza tevi uz priekšu”, un Džojai jaunais UX ir telpa, kas palīdz īstenot viņas bērnības sapni kļūt par pasaulē atzītu mūziķi. Ar auto kā līdzekli viņas radošumam un straujajam dzīvesveidam Džoja izmanto savu kaislību un enerģiju — divas īpašības, kas viņu virza tālāk.