1. Automobiļu klāsts
  2. UX
  3. Joy Crookes
Ātrā atlase
LEXUS UX

DODIES IZBRAUCIENĀ AR DŽOJU KRŪKSU

  • Britu dziedātāja, dziesmu autore un mūziķe kļūst par jaunākā Lexus UX vēstnesi
  • Kampaņa atzīmē jaunā kompaktā krosovera UX izlaišanu, kas ir viens no Lexus pārdotākajiem modeļiem Eiropā
  • Džojas dziesma “Feet Don’t Fail Me Now” tiek izmantota kā TV reklāmas skaņu celiņš
  • Eiropā kampaņa tika uzsākta 2022. gada 12. septembrī

 

Lexus atklāj jaunā UX kampaņu, kuras seja un balss ir starptautiski atzītā, BRIT balvai nominētā Mercury balvas fināliste Džoja Krūksa.

Šī sadarbība iezīmē izmaiņas zīmola talantu stratēģijā, lai sasniegtu jaunāku, daudzveidīgāku un sociāli ieinteresētu auditoriju. Krūksa ir jaunā Lexus patērētāja iemiesojums — vēstnese, kas ar apdomu pārdefinē mūsdienīgu greznību un stilu.

Kopā ar viņas talantu Džojas pārsteidzošais stils ir pārdomāts kultūru un laikmetu sajaukums, ko ietekmējusi viņas jaunība, kas tika pavadīta bagātīgi daudzveidīgajos Londonas dienvidos. Rezultāts ir apzināti unikāla un spēcīga estētika, kas ir jūtama katrā viņas radošajā darbā, jo viņa vienmēr pārkāpj vizuālās robežas, vienlaikus godinot savu mantojumu. Krūksa izmanto savu platformu, lai vairotu izpratni par viņas sirdij tuviem jautājumiem, tostarp ilgtspējību, koncentrējoties uz to, ka nākamajām paaudzēm vajadzētu būt piekļuvei dabas teritorijām neatkarīgi no to izcelsmes. 

Jaunās kampaņas koncepcija ir “enerģija, kas virza tevi uz priekšu”, un Džojai jaunais UX ir telpa, kas palīdz īstenot viņas bērnības sapni kļūt par pasaulē atzītu mūziķi. Ar auto kā līdzekli viņas radošumam un straujajam dzīvesveidam Džoja izmanto savu kaislību un enerģiju — divas īpašības, kas viņu virza tālāk.

Saturs, kas radīts kopā ar Džoju, aptver vairākus radošus pīlārus, un tā pamatā ir stāstījums, ka UX palīdz viņai pārvietoties lielpilsētas vidē. Šo koncepciju iedzīvina četras īsfilmas: skatītāji tiek aizvesti aizraujošā ceļojumā kopā ar Džoju, vispirms dodoties uz pludmali. Citās īsfilmās ir parādīts, kā Džoja brauc cauri dinamiskai metropolei, vienlaikus izceļot UX modernākās tehnoloģijas un pārsteidzošo braukšanas pieredzi.

Automobilī, kas izstrādāts, domājot par nepārtrauktu attīstību, Džoja ir redzama izbaudām braucienu ar Lexus UX, pārvietojoties pilsētā ar ātrāku un intuitīvāku multivides sistēmu Lexus Premium Navigation ar balss palīgu “Hey Lexus” un mākoņa atjauninājumiem, ko viņa izmanto, lai atskaņotu kampaņas skaņu celiņu “Feet Don't Fail Me Now”.

Uzlabotā viedtālruņa integrācija UX nozīmē, ka lietotnes tiek parādītas jaunajos īpaši lielajos 12,3 collu HD vai 8 collu skārienekrānos, kas ir novietoti tuvāk vadītājam, lai atvieglotu to lietošanu. Tikmēr jaunā savienoto pakalpojumu lietotne Lexus Link palīdz uzlabot braukšanas pieredzi ar tādām viedajām funkcijām kā gaisa kondicionētājs ar tālvadību un attālinātā atslēgšana/aizslēgšana. Ņemot vērā Džojas daudzveidīgo un plašo sekotāju pulku sociālajos medijos, kampaņā ir iekļauts arī aizraujošs saturs, kas uzņemts Instagram un TikTok — vēl viena iespēja piesaistīt jaunu un sociāli zinošāku auditoriju.

Citas svarīgas Lexus UX funkcijas un uzlabojumi ietver jauno aprīkojuma līmeni F Sport Design ar sportiskām ārējā dizaina iezīmēm, kā arī adaptīvo mainīgo balstiekārtu (AVS) un priekšējās/aizmugurējās veiktspējas stieņus, kas ir iekļauti UX F SPORT standarta aprīkojumā. Jaunas virsbūves krāsas, divtoņu virsbūves krāsu opcijas un dažādi salona polsterējuma veidi sniedz patiesi personalizētu pieredzi tiem, kas vēlas izbaudīt Lexus pasaulslaveno Omotenashi filozofiju.

UX Lexus Safety System+ uzlabojumi aptver sadursmes novēršanas sistēmas veiktspēju, aprīkojot automobili ar krustojumu palīgsistēmu, kas padara pagriezienus pa kreisi un pa labi krustojumos drošākus, un avārijas stūrēšanas palīgsistēmu, kas palīdz vadītājam izvairīties no šķēršļiem, neizbraucot no joslas.

Džoja Krūksa: “Radošums visos veidos sniedz man enerģiju un iedvesmu. Strādājot pie jaunās UX kampaņas, esmu savām acīm pieredzējusi, cik lielu uzmanību Lexus velta meistarībai un radošumam. Tāpat kā Lexus UX lietotāji es vienmēr cenšos izpausties. Man ir paveicies, ka varu to izdarīt caur mūziku, modi un mākslu, un esmu pateicīga, ka Lexus man ir sniedzis jaunu platformu, lai to paveiktu”.

Paskāls Ručs (Pascal Ruch), Lexus Europe viceprezidents: “Džoja iemieso aizraušanos un enerģiju, ko Lexus velta radošumam, dizainam un ilgtspējībai. Viņas unikālais stils un drosmīgā personība padara viņu par perfektu jaunā Lexus UX vēstnesi”.

 

#Lexus     #LexusUX     #LexusXJoyCrookes    #ExperienceAmazing